هزینه خدمات سئو سایت شیراز؛مهرداد فرهادی⭐️SEO[ناجی]

خدمات سئو در شیراز چیست؟

به مجموعه اقدامات technical- on page -off page بر روی سایت، که باعث افزایش ورودی و افزایش رتبه کلمات در موتور جستجوی گوگل شده و این کلمات بیشتر با هدف سئو محلی در شهر شیراز و استاف فارس انجام می شود.

با ما همراه باشید

مراحل 0 تا100 دریافت و واگذاری پروژه سئو از شهر شیراز به ما:

1-دریافت و تکمیل کردم RFP در لینک روبرو (مشاهده RFP سئو)

2-تحلیل نیازها و بررسی پروژه با تعامل کارفرما به منظور تعیین اهداف و KPI های مورد نیاز برای سئو

3-ارائه پیشنهاد نهایی و جمع‌بندی آن با تعامل با کارفرما و بحث در مورد جزئیات هزینه‌های مدیریتی، سئو خارجی، محتوا و مسائل تکنیکال، و در نهایت انجام مراحل اولیه تعهدات قرارداد.

4-فراهم کردن بستر سایت توسط کارفرما و تحویل به ما(خدمات بهینه سازی در تمامی CMS ها اعم از استراپی،اختصاصی،ASP.NET.، وردپرس و… )

5-تدوین استراتژی بهینه‌سازی وب‌سایت با توجه به تجزیه و تحلیل رقبا.

در این مرحله بر اساس کلمات کلیدی داده شده و اولویت آنها برای کارفرما (کلماتی که در جلسات و RFP توسط کارفرما به ما داده شده) شروع به بررسی و آنالیز رقبا میکنیم تا زمان و هزینه دقیق تر را مشخص کنیم و بر اساس بودجه کارفرما تقویم محتوایی،تقویم انتشار و درج رپرتاژ و همچنین به صورت موازی کارهای تکنیکال را برنامه ریزی کنیم.

6-شروع پروژه سئو و انجام اقدامات تکنیکالی برای فراهم کردن بستر ابتدایی سئو

7-شروع تولید محتوا و ارتباط و آموزش به تیم محتوا (در صورتی که تیم محتوا توسط کارفرما انتخاب شده باشد)

8-و در نهایت، مدیریت وظایف و تقسیم‌بندی بهینه آنها با زمان‌بندی مناسب به منظور دستیابی به نتایج مطلوب، و ارائه گزارش‌های ماهانه یا پایان فصل به کارفرما.

مهرداد فرهادی؛ متخصص سئو در شیراز
0 +
ساعت مشاوره
0 +
پروژه سئو فعال
0 +
پروژه سئو انجام شده

" بهینه‌سازی موتورهای جستجو؛ یک جادوی اصولی برای تجارت، اما چالش‌ برانگیز "

 

رقابت در نتایج جستجوی گوگل (SERP) بسیار مشکل و پیچیده است. پرسشی که در اینجا به وجود می‌آید، این است که در این مسابقه بسیار تنگ که به ثانیه‌ها وابسته است، کدام وب‌سایت توانسته است رتبه برتری را کسب کند.اینجا میدان نبرد واقعیست، جایی که تقریبا پول و نیروی انسانی دیگر معنایی ندارد و این وجود تیم و فرد متخصص است که میتواند ناجی باشد.

درصد زیادی از کسب وکار ها حتی کسب وکار های کوچک هم یک سایت برای خود با هدف برندینک، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود ایجاد کرده اند.

به نظر شما در این بازار پر رقابت چه کسی برنده است؟

رقابتی که بیشتر شبیه به جنگ است.جنگ بین بالا بودن رتبه خود در نتایج گوگل، رقابتی نفس گیر برای فتح لینک 1 گوگل.اینجا جاییست که ثانیه و میلی ثانیه ها میتواند مشخص کنید که چه کسی برنده ی بازیست!!!

مهرداد فرهادی؛ خدمات سئو شیراز

 

وجود ده ها، یا شاید صد ها صفحه در نتایج گوگل(SERP) درانتظار جستجوگرانی است که روزانه به دنبال برطرف کردن نیاز های خود هستند. بر اساس داکیومنت های بدست آمده  از گوگل، روزانه بیش از 8میلیارد جستجو را پردازش میکند.

قطعا عدد 8 میلیاردباید شمارا به فکر فرو برده باشید که شما و کسبوکارتان چه سهمی را از این تعداد سرچ روزانه دارید؟

مهم تر از موارد گفته این است که تمامی سرچ های کاربران هدفمند و بر اساس نیاز آنها انجام می شود و سایت هایی که در گوگل رتبه های برتر را دارند و به خوبی سئو یا بهینه سازی شده باشد میتواند ترافیک ارگانیک دریافت کند و کاربران را رفع نیاز کند.این رفع نیاز میتواند یک مقاله آموزشی باشد یا فروش محصول و خدمات.

هزینه سئو:

هزینه سئو به چند بخش تقسیم می شود و در حال حاضر معمولا هزینه در ابتدای شروع فرایند سئو، توسط کارفرما پرداخت می شود.ما در این بخش به جزئیات کامل هزینه ها پرداخته ایم:

  • هزینه کارشناس و متخصص سئو
  • هزینه محتوا سایت
  • هزینه تکنیکال سایت
  • هزینه آف پیج و لینک سازی

هزینه کارشناس(SEO expert) و متخصص سئو(SEO specialist):

دستمزد سئوکاران را به دو دسته تقسیم میکنیم:

  • کارشناس سئو فریلنسر(ریموت)
  • کارشناس سئو حضوری
کارشناس سئو ریموت Remote:

دستمزد کارشناسان سئو فریلنسر تقریبا از ماهی 6 میلیون تا 15 میلیون تومان(این هزینه برای سئوکاران جونیور و سنیور صدق میکند) هست که گاهی اوقات این ارقام بر اساس سختی و آسانی پروژه تغییر میکند. گاها بین برخی کارفرماها دیدگاه اشتباهی وجود دارد که کارشناسان سئو ریموت، کارهارا به خوبی انجام نمیدهند و به همیل دلیل است که حاضر هستند هزینه بیشتری صرف استخدام سئوکار کنند درصورتی که مزایای سئوکار ریموت این است که هزینه پایین تری برای شرکت ها دارد و دیگر درگیر بیمه و هزینه های ایاب و ذهاب نمی شوند.

کارشناس سئو حضوری On-site expert:

حقوق سئوکارانی که به صورت حضوری فعالیت دارند معمولا از پایه 8 میلیون تومان به بالا می باشد.(ارقام بر اساس بررسی و مصاحبه با چندین متخصص سئو بدست آمده)از 8 تا 20 حتی برخی شرکت ها 25 میلیون تومان هم برای سئو منیجر ها در نظر میگیرند.

هزینه محتوا سایت:

محتوا شامل: متن، پادکست، ویدئو، تصاویر و تمامی مدیا آبجکت هایی که امکان استفاده در سایت را داریم می شود.معمولا اکثر کسب وکارها با محتوای متنی بخشی عمده از نیازشان را رفع میکنند و میتوان گفت بین 80-85% از محتوای یک سایت را محتوای متنی تشکیل میدهد(به جز سایتهایی ما موضوع ویدئو و…).اگر بخوایم یک دودوتا چهارتایی داشته باشیم میتوان گفت در حال حاضر هزینه نوشتن هر کلمه محتوای یونیک و خوب از 150 تا 350 تومان می باشد.برای مثال تفاوت است بین محتوایی که توسط یکی از نویسندگان به نام (مثلا پارسا کاکوئی)  نوشته شده و یا یکی از نویسندگان غیر مطرح نوشته شده باشد، به همین دلیل هزینه ها متفاوت است.و البته برخی نویسندگاه توهم هم دارند(دقیقا مثل برخی از استاتیغ مثلا سئوکار) و هزینه را بی خود و بی جهت بالا میبرند.نویسندگی از کارهای پر زحمت و نیاز به خلاقیت بسیار بالایی دارد و درکنار آن داشتن دانش حوزه مربوطه که کار نویسنده را سخت تر میکند.(همیشه سعی کردم مشخص کردن قیمت هر کلمه رو تماما به عهده نویسنده بزارم چون میدونم کار سختیه مثلا من پوستم کنده شده تا این محتوا رو دارم مینویسم)

اگر در نظر بگیریم یک سایت نیاز به 100 مثاله تخصصی دارد و هر مقاله میانگین 1500 کلمه محتوا نیاز دارد با حساب اینکه هر کلمه 200 تومان است، در نتیجه هزینه هر مقاله 300 هزار تومان و تمام مقالات بدون آپدیت و… به عبارتی 30 میلیون تومان می شود.

1500*200*100=30/000/000

هزینه تکنیکال سایت:

هزینه تکنیکال (SEO technical)سایت تماما به cms و سیستم مدیریت محتوای سایت بر میگرده.وردپرس، جوملا و…از سیستم های مدیریت محتواییست (Control management applicant)که به راحتی میتوان تا حد زیادی ابزار ها و بخش های تکنیکالی که مربوط به سئو میشود را با هزینه و زمان کم بهینه کرد.در حالت کُلی نمیشود هزینه را محاسبه کرد برای این بخش اما بدانید که اگر با یک برنامه نویس تقریبا حرفه ای بخواید صحبت کنید برای اصلاحات بخش های محتلف سایت، تقریبا به ازای هر ساعت بین 200 تا400 هزار تومان دستمیزد میگیرد و در ماه های ابتدایی پروژه حد اقل بالای 5-6 ساعت کار فنی قطعا باید انجام شود و البته در صورتی که زیر ساخت سایت مشکلی نداشته باشد.

هزینه آف پیج Offpage  و لینک سازی link building:

هزینه های آف پیج شامل هزینه سوشیال سیگنال Social signal(تویتر، لینکدین، تلگرام، اینستاگرام)هزینه رپرتاژ، هزینه لینک سازی و… می شود.هزینه های آف پیج  تماما بر اساس تحلیل و آنالیز رقبا مشخص می شود و به هیچ عنوان نمیشود بدون آنالیز و مشخص شدن حوزه تخمین هزینه زد.

هزینه و روند مشاوره سئو در شیراز:

جهت دریافت مشاوره سئو در شیراز میتوانید به صفحه ” مشاوره سئو در شیراز” مراجعه کنید و با  تکمیل rfp موجود در صفحه مورد نظر اقدام به ثبت و درخواست مشاوره کنید.هزینه مشاوره بر اساس معیار و سختی پروژه مورد نظر محاسبه می شود و هزینه مشاوره ساعتی و بررسی کُل پروژه معمولا از 1 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان می باشد.برای مثال در حال حاضر فردی به نام شهرام رهبری تقریبا تا 5 میلیون تومان هم هزینه مشاوره دریافت میکند یا سید محمد امین هاشمی از 3 میلیون تومان به بالا تقریبا هزینه مشاوره میگیرند وهر دو بسیار بسیار کارآمد هست.جهت در یافت و مشاهده هزینه مشاوره روی لینک مشخص شده بالا کلیک کنید.

انواع خدماتی که ما انجام میدیم:

  • مدیریت تیم سئو(به عنوان سئو منیجر و بررسی تسک های سئو کارها)
  • استراتژی و ایجاد نقشه راه برای سایت
  • کیورد ریسرچ حرفه ای با توجه به حوزه فعالیت
  • استراتژی لینک سازی خارجی
  • رفع و یهنه سازی سئو محتوایی سایت
  • آموزش +چک لیست سئو محتوایی به تیم نویسنده
  • چک لیست  و اقدامات لازمه برای راه اندازی سایت و مباحث تکنیکال
  • بررسی و رفع سایت های دارای باگ و افت رتبه شدید
  • مدیریت تیم محتوایی سایت به همراه ایجاد تقویم محتوایی
  • رفع رتبه های قفل شده با تکنیک های تجربی و تست شده 2023 + کیس اِستادی

جهت درخواست، بررسی و دریافت پروپوزال، فرم RFP که در لینک زیر است را تکمیل و ارسال کنید

مهرداد فرهادی؛ متخصص سئو در شیراز